Ποιοί σφετερίζονται το όνομα του Ανθρώπου;;;



Ποιός μου στερεί τον αέρα μου με μάσκα;

Ποιός και γιατί μου δηλητηριάζει τον αέρα που αναπνέω;

Ποιός και τί είναι αυτός που διατάζει τους επίγειους δούλους του να μου δηλητηριάζουν το νερό μου;

Ποιός είναι αυτός που μεταλλάσσει τους σπόρους των λαχανικών μου; 

Ποιός μου αφαιρεί τα ανθρώπινα δικαιώματά μου;

Ποιός και γιατί βιάζει την δικαιοσύνη μου και την νοημοσύνη μου; Γιατί με ταϊζει με καρκινογόνες ουσίες στα τρόφιμά μου;  Ποιός με σκοτώνει με ναρκωτικά και θανατηφόρα φάρμακα που δηλητηριάζουν το σώμα την ψυχή και το μυαλό μου; Ποιός σκοτώνει τον πλανήτη μου; 

Ποιός; Ποιός, Ποιός..... Είναι μακρύς ο κατάλογος του βιασμού της υπαρξής μου εμένα του ΑΝΘΡΩΠΟΥ...Και θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο...

Σας προκαλώ όμως να μου απαντήσετε. Είναι άνθρωπος άραγε αυτός;; Κι αν ναί, γιατί δεν σέβεται το Δίκαιο της Φυσιολογίας μου που υποτίθεται πως είναι και δικό του;; Γιατί δεν σέβεται και την ύπαρξη του αν είναι άνθρωπος κι αυτός ώστε να μην αφανισθεί;

Είναι ηλίου φαεινότερο οτι  ΔΕΝ διοικούμαστε απο άνθρωπο. Για την ακρίβεια διοικούμαστε απο ενα όν που έχει στην φαρέτρα του γενετικά αλλοιωμένους δούλους, προδότες του ανθρώπου ανδρείκελα κενά, κατειλημμένα απο δαιμονικές οντότητες σε όλες τις κυβερνήσεις που ο ίδιος έχει διορίσει και τους δίνει διαταγές να καταστρέψουν τον άνθρωπο και ολόκληρο το φυσικό μας περιβάλλον ώστε να αφανιστούμε. Είναι ένα ον που μισεί θανάσιμα το αξιότερο δημιούργημα της Δημιουργίας. Ακούσατε????? Της Δημιουργίας!!! Και τα πνευματικά δικαιώματα για τον Ανθρωπο και ολόκληρη την Δημιουργία τα έχει η ίδια η Δημιουργία. Και επειδή ο άνθρωπος είναι η αντανάκλαση η σφραγίδα της Δημιουργίας εδώ στον πλανήτη, αλλά και η εικόνα και ομοίωση της, ο Ανθρωπος ήρθε η ώρα να απαιτήσει τα πνευματικά δικαιώματα της λέξεως Ανθρωπος απο αυτούς που σφετερίζονται το όνομα του Ανθρώπου και το παίζουν άνθρωποι ενώ είναι μόνο κατά τον φαινότυπο άνθρωποι, και έχουν ξένο DNA σε μέγιστο ποσοστό και ξένο αποστατικό  Δίκαιο πέρα και μακριά απο την φύση και την φυσιολογία μας γι αυτό άλλωστε δεν μπορούν ούτε να την καταλάβουν ούτε να την σεβαστούν. Μόνο να την βιάζουν ξέρουν. Ας μας αποδείξουν οτι είναι άνθρωποι! Κατά την γνώμη μου δεν έχουν το δικαίωμα να φέρουν μέσα στην ονομασία του είδους τους ούτε καν την φράση "ΜΗ άνθρωπος" γιατι και πάλι σφετερίζονται το όνομά μας. Δεν μπορεί να διοικείται ο άνθρωπος απο μασκαρεμένα όντα που φέρουν στολή ανθρώπου.  Γι αυτό είμαστε σήμερα εδώ παρόντες για να διεκδικήσουμε τα πνευματικά μας δικαιώματα. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.  Σε αντίθετη περίπτωση, δεν έχουν παρά να σεβαστούν απόλυτα το δίκαιο της φυσιολογίας των ανθρώπων και όλων των γνήσιων δημιουργημάτων και ας μας αφήσουν να ζήσουμε με λογική, ελεφθερία,αρετή ,δικαιοσύνη,ισότητα, αφθονία, αλήθεια, αισθητική, αρμονία, ανδρεία, γνώθι σ'αυτόν, να μη μας αλλάζουν τον γενετικό μας κώδικα ούτε το μυαλό μας, να μας αφήσουν ανέπαφες τις αρχές μας και να μην αλλοιώνουν το Είναι μας, τον προορισμό και την ζωή μας!!!  Αλλιώς, είναι σαν να παραδέχονται ανοιχτά πως ΔΕΝ έχουν το ίδιο Δίκαιο και πως ΔΕΝ είναι άνθρωποι. Κύριοι είναι πολύ απλό το θέμα. Αποκαλυφθείτε και δείχτε το αληθινό σας πρόσωπο ποιοί είστε και απο ποιόν παίρνετε εντολές! Και μη μας σκοτίζετε άλλο την ΑΡΧΗ του ΔΙΑ μας! Μένει Ε.ΣΥ. Ελληνά μου όμως να καταλάβεις και να ενωθείς...

Κασσάνδρα Λ.

12/ 11/ 2022

πηγη:

https://thyoni.blogspot.com/2022/11/blog-post_72.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια